Barbora – nowy gracz na polskim rynku e-grocery i największy, internetowy sklep spożywczy w krajach bałtyckich – współpracuje w zakresie PR z ITBC Communication.
ITBC Communication realizuje dla Barbory działania z zakresu PR korporacyjnego i produktowego. Do zadań agencji należy doradztwo strategiczne, bieżące działania komunikacyjne i wizerunkowe, w tym relacje z mediami, obsługa biura prasowego oraz projektów komercyjnych, a także współpraca z ekspertami zewnętrznymi.
Barbora jest pierwszym wyborem wśród sklepów spożywczych online w krajach bałtyckich. Od stycznia 2021 roku, pod adresem www.barbora.pl, prowadzi działalność również w Polsce. Pierwszym miastem, objętym usługą, jest Warszawa. Oprócz wysokiej jakości obsługi, Barbora oferuje polskim konsumentom świeże i lokalne produkty w konkurencyjnych cenach. Dostawa zakupów jest bezpłatna. Spółka należy do Grupy Maxima, która jest właścicielem sklepów Stokrotka.
Za obsługę nowego klienta odpowiada dział retail agencji.
Link do strony artykułu: https://czta.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/barbora-klientem-itbc-communication